Tuesday, June 8, 2010

Perangai Aku

   Pergh kenapa semua orang benci aku?Adakah diriku ini terlalu hina?Adakah kerana peranagi ku yang selalu menyakitkan hati orang di sekelil;ing ku?Bagaimanakah aku dapat mengubah nasib diriku ini agar sune orang boleh suka kat aku?
   Sejak dari kecil diriku ini mempunyai satu tabiat yang burk iaitu aku gemar memecahkan harapan orang lain.Samapi ke hari ini diriku masih membawa perangai buruk tersebut.
   Dah lah rimas aku nak jadi emotional ni.sebenarnya aku nak cerita aku ni suka buat orang sakit hati.tapi kebelakangan ni trick aku semua tak berjaya balik-balik aku je yang kena.Pergh panas tul aku.Baru baru ni birthday kawan aku nama dia mimi.Dia ni macam adik angkat akulah sebab kitaorang satu homeroom.Dia ni satu hari tiba tiba sedih aku tanya budak yang lain kenapa,diaorang pun jawab sebab kitaorang tak sambut dia punya birthday.Akupun mulalah buat perangai aku ejeklah dia kata bapak angkat kitaorang dah tak sayangkan dia.Aku satu kelas ngan dia so habis-habisan dia kena ngan aku.Tak sampai satu hari pun malam tu waktu prep dia nagnis.Oleh kerana sebab ejekan aku dia nangis adik-beradik angakat aku yang lain telah bermusyuarat dan bersetuju untuk mengadakan sambutan harijadi dia pada next perjumpaan homerrom.Yang aku menyirapnya orang lain kena bayar RM3.00 AKU KENA BAYAR RM15.00 .5X daripada orang lain.Tapi aku rasa berbaloi sebab dia stop nangis tak larat aku nak dengar dia menangis.Tapi paraknya dia jadi sombonglak sebab sambut Bday dia Dia tak tau yang banyak sumbang untuk Bday dia Aku

No comments:

Post a Comment